Afvallen Zonder Dieet – Lukt Niet!!!

Afvallen zonder dieet lukt niet!
Maar Een EiwitDieet Maakt Het Makkelijker!!!

Afvallen_zonder_dieetAfvallen zonder dieet ? waarschijnlijk zul je denken dat dit alleen mogelijk is als je zeer veel gaat sporten. Maar dat gaat je absoluut niet lukken, van alleen sporten zul je wel een beetje afvallen, maar 10kg zal met alleen sporten waarschijnlijk niet lukken, dan zal ook jouw voedingspatroon aangepast moeten worden.

Ik was een kilo of 15 te zwaar en ben daardoor op zoek gegaan naar een afvallen zonder dieet programma, ik ben naar de sportschool gegaan, maar daar was ik snel klaar mee, dat is echt niets voor mij, ik vind sporten op zich geen probleem maar ik ging 3X per week na mijn werk naar de sportschool, ik was kapot aan het eind van de week, dus daar ben ik na een dikke maand maar weer mee gestopt.

Daarbij kwam ook nog dat ik tijdens die periode ook nog een dieet volgde en had bijna de gehele dag een honger gevoel en om dan ook nog ’s avonds te gaan sporten zag ik op een gegeven moment niet meer zitten. Ik zocht op internet verder naar “hoe kan ik afvallen zonder dieet en toch gezond blijven?” Ik vond verschillende artikelen over eiwitdieet ik heb mij hier dan ook een beetje in verdiept.

eiwitdieet

Hoe werkt het eiwitdieet?

Het populairste dieet op dit moment is ongetwijfeld het eiwitdieet, dit dieet verbrand n.l. alleen vet en geen spiermassa. Verder kunt je het eiwitdieet ook veel gemakkelijker volhouden dan veel andere diëten je hebt n.l. geen honger gevoelen je zit ook niet met allerlei recepten waar je weer bepaalde boodschappen voor moet doen.

Maar wat maakt het eiwitdieet nu zo bijzonder ten opzichte van andere diëten? Het eiwitdieet zorgt ervoor dat je weinig koolhydraten binnen krijgt. Koolhydraten zorgen er n.l. voor dat de bloedsuikerspiegel schommelt waardoor het lichaam wordt gestimuleerd om vet aan te maken en zo zul je afvallen zonder dieet. Door het eiwitdieet wordt er gericht vet verbrand door inname van eiwit en proteïne en wordt de spiermassa.

Dit betekent dus dat je bepaalde voeding zoals brood, aardappelen en pasta niet mag eten omdat daar veel koolhydraten in zitten. Uw dagelijkse maaltijd zal dan ook voornamelijk bestaan uit Vlees, vis en b.v. eieren. Maar om nu de hele dag vlees, vis en eieren te eten is natuurlijk ook weer niet de bedoeling, in plaats van brood kun je het beste shakes drinken deze zijn er in verschillende smaken zoals Banaan, Aardbei en Choco dit zijn prima maaltijd vervangers boordevol eiwitten en nog lekker ook.afvallen zonder dieet

Wat is het geheim van het eiwitdieet?

Maar waarom werkt het eiwitdieet nu zo goed als je wilt afvallen zonder dieet? Door de hoge hoeveelheid proteïne zullen de schommelingen in jouw bloedsuikerspiegel afnemen hierdoor zal het vet gehalte in jouw lichaam verbranden, waardoor je zult afvallen. Je zult ook meer dan bij andere diëten afvallen en dat alles op kortere termijn.

Het eiwitdieet is vooral populair bij mensen die spiermassa willen opbouwen, denk hierbij aan sporters die een zo laag mogelijk vet gehalte moeten hebben maar wel spiermassa moeten opbouwen. Proteïne is n.l. zeer belangrijk voor spieren en zo kun je met het eiwitdieet snel afvallen zonder dat je spiermassa verliest.

Natuurlijk is het bij het eiwitdieet net als bij alle dingen, “overdaad schaad” je moet dus niet overdrijven of veel te lang doorgaan met het eiwit dieet. Te veel eiwit in het lichaam kan n.l. leiden tot een te hoog cholesterol en dat is nu ook weer niet gezond. Ondanks dat koolhydraten vet aanmaken heeft uw lichaam wel koolhydraten nodig, dus zorg voor een goed gebalanceerd voedingspatroon en daar horen ook koolhydraten bij. Ga dus niet te lang door met het eiwitdieet het is een prima middel om snel wat kilo’s te verliezen maar doe het niet langer dan een paar maanden achter elkaar.

Afslank Toppers.

minikuurWeight Care
Div. Producten
button
dieet_shakesDieet Pro
Div. Producten

button
afvallen_met_modifastModifast
Div Producten

button

Waar moet u op letten bij een eiwitdieet?

Let op de minimale hoeveelheid eiwitten per maaltijd, meestal wordt uitgegaan van ongeveer 18gr per maaltijd.

Let ook op de hoeveelheid koolhydraten per maaltijd, is deze hoeveelheid te hoog dan zal de vet verbranding niet in gang gezet worden. Is de hoeveelheid koolhydraten te laag van is dit weer niet goed voor het lichaam. Zorg dat de hoeveelheid koolhydraten per maaltijd tussen de 10 en 15gr is. Pas ook op met tussendoortjes hierin zitten vaak te veel koolhydraten, je kunt beter een shake drinken i.p.v. een ander tussendoortje nemen.

Wat mag je wel
– Vlees
– Vis
– Kaas
– Schaaldieren
– Eiwit Shakes en Supplementen
– Eieren en Zuivel
– Groentes en Salades

Wat mag je niet:
– Aardappelen, Pasta, Rijst en Brood
– Suikers
– Fruitsappen
– Zoete vruchten
-Alcohol

Eiwitpoeder.

eiwit_pakket
Whey eiwitten
Div. producten
button
superfood
Superfood
Div. producten

button
snel_afvallenEiwitpoeder
Div. Merken

button
afvallen zonder dieetWeightgainers
Div. Producten

button
afvallen zonder dieetAminozuren
Div. Merken

button
zonder dieet afvallenCreatine
Div Merken

button
pre-workoutPre Workout
Div. Producten

button
post-workoutPost Workout
Div. Producten

button
vitamineVitamines
Diverse

button

afvallen zonder dieet